tiskpdf

EnergyBroker neustále zkvalitňuje uživatelskou podporu

Díky novým funkcím on-line chatu řešíme požadavky zákazníků rychleji a efektivněji.

Začátkem tohoto roku jsme za účelem zvýšení kvality služeb pro naše zákazníky umístili na web rozšířenější formu on-line chatu, který disponuje novými funkcemi a tím nám umožní se ještě více přiblížit našim zákazníkům, ať už z hlediska okamžité reakce na požadavek nebo rychlejší identifikace požadavku zákazníka. Zároveň jsme náš tým posílili o nového člena uživatelské podpory, což je také vzhledem ke zvyšujícímu se počtu zákazníků nezbytnou součástí kvalitní podpory při práci se systémem, který se neustále zdokonaluje a prohlubuje své funkčnosti. Mimo on-line chatu jsme nadále zákazníkům k dispozici i na telefonu či e-mailu - kontaktujte nás.

4.2.2016



Další novinky: